10 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 10 гыйнвар 2020 - 18:35
    БДИга ГАРИЗАНЫ КАЙЧАН ТАПШЫРАСЫ?
    11нчеләргә киләчәкләрен хәл итәргә 21 көн генә вакыт калды. Чөнки быел БДИда катнашу өчен укучыларга гаризаларны 1нче февральгә (бу көнне кертеп) кадәр тапшырырга кирәк.
    106
    0
    0
  • 10 гыйнвар 2020 - 17:01
    «ТУРНИРМИКРОФОН»: АРТИСТ, ЖУРНАЛИСТ, АЛЫП БАРУЧЫЛАРНЫҢ КАЙСЫСЫ ФУТБОЛДА КӨЧЛЕРӘК?
    Иҗат кешеләрен хыялый, дияргә яратсалар, алар җирдә нык атлап йөри, араларында спорт белән дус булганнар да күп. Артист, журналист, җырчы, алып баручылар – аларның барысы да туп тибә белә һәм, хәтта, ярышларда да көч сынаша! Бу ялларда һәркем әлеге мизгелләрнең шаһиты була ала.
    181
    0
    0
  • 10 гыйнвар 2020 - 15:27
    ЯҢА БӘЙГЕ: ТАТАРЧА МЕМНАР!
    Дуслар, «Ялкын»да «Татар мемнары бәйгесе» старт ала. Сез креатив, татар телен һәм юморны яратасыз, шәп бүләкләр отарга телисез, популяр татар блогерлары белән танышырга хыялланасызмы? Димәк, бу бәйге нәкъ менә сезнең өчен!
    232
    0
    1
  • 10 гыйнвар 2020 - 13:31
    РОССИЯ ЯШҮСМЕРЛӘРЕ ИДЕАЛЬ КӨННЕ НИЧЕК КҮЗАЛЛЫЙ?
    Россия яшүсмерләре үзләренең идеаль көннәрендә туйганчы йокы симертергә хыяллана икән... Күптән түгел яшүсмерләр арасында сораштыру уздырганнар. “Син идеаль көнне ничек күзаллыйсың?” дип сораганнар алардан.
    193
    0
    0
  • 10 гыйнвар 2020 - 13:14
    ТАТАРСТАННЫҢ АВЫЛ ЯШЬЛӘРЕ ЕВРОПА, АФРИКАЛЫЛАРДАН ӨЙРӘНӘЧӘК
    Авыл яшьләренең чит илләргә чыгып, андагы авыллардагы хәлләрне үз күзе белән күрү мөмкинлеге көн саен булып тормый. Тик, билгеле булганча, “әгәр тау Мөхәммәткә таба бармаса, Мөхәммәт тауга үзе бара”. Чит ил авылларында яшәүчеләр Татарстанга үзләре килә. Бөтен дөньяның авыл яшьләре Казанга җыела, чөнки 6-9 февральдә биредә Авыл яшьләренең халыкара конгрессы узачак.
    163
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5061
    2
    80
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4612
    3
    69
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4273
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    507
    0
    0