3 октябрь 2019 яңалыклары

  • 3 октябрь 2019 - 17:35
    РӘХМӘТ СИҢА, БЕЛЕМ АЧКЫЧЫ!
    Исәнме, туган җир! Сиңа кайттым! Исәнмесез, кешеләр, агачлар, таулар, челтерәвек чишмәләр, каз-үрдәкле күлләр, барыгыз да исәнмесез! Мин ашыга-ашыга таныш сукмаклардан атлыйм. Менә кашкарый чәчәкләренә күмелеп утыручы мәктәбем. Кабат сиңа кайттым, тәүге белем серләренә төшендерүче мәктәбем. Кабул итеп ал риясыз саф күңелле, сабый җанлы кызыңны.
    438
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 17:07
    РУС ТЮЗЫНДА ЯҢА СЕЗОН: ЯШЬЛӘРГӘ ГЛАМУР КИРӘКМИ!
    Иртәгә, 4 октябрьдә, Казан яшь тамашачылар театры (рус ТЮЗы) үзенең 87нче сезонын ачып җибәрә. “Капитанская дочка” спектакле тәкъдим ителәчәк сезон ачылышында тамашачыны шакккаттырачак әйберләр күп булачак.
    398
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 16:42
    СМАЙЛЛАР КУЛЛАНУ ЗАРАРЛЫ?!
    Метрода, автобуста, паркта, аш өстәле артында, дәрестә, эштә кулыңнан телефонны төшермисең! Реаль дөньяны онытып, виртуаль дуслар белән «сөйләшәсең», виртуаль хисләр «кичерәсең», смайликлар «тел»ендә аралашасың.
    522
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 16:19
    АВЫЛ МӨГАЛЛИМНӘРЕ: УКУ-УКЫТУ ПРОГРАММАЛАРЫ БАЛАЛАР ӨЧЕН КЫЗЫКЛЫ ТҮГЕЛ
    Бактың исә, Россия мәктәпләрендә белем алучы укучыларның бары тик 25 проценты гына үзе теләп укый икән. Бу начар күрсәткеч, беренче чиратта, уку-укыту программаларының кызыклы булмавы белән бәйле...
    394
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 15:32
    КАЗАНГА ТӨРЕК ФОТОКҮРГӘЗМӘСЕ КИЛГӘН
    Бүген “Казан Кремле” музей-тыюлыгының “Манеж” күргәзмәләр залында Төркиядән килгән фотокүргәзмә ачылачак. Аның исеме – “Йылдыз сарае коллекциясе фотоларында Россия патшалыгы”.
    342
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 10:29
    “КҮЗ ЯШЬЛӘРСЕЗ ТОРМЫШ” БАЛАЛАР РЕСПУБЛИКА ХАСТАХАНӘСЕНӘ ЯРДӘМ ИТӘ
    10 октябрьдә Балалар республика клиник хастаханәсе яңа җайланма алу өчен сертификат алачак. Бу “Күз яшьләрсез тормыш” хәйрия программасы дәвамында узачак. Аның ярдәмендә илебезнең эре банкы Россиядәге балалар медицина учреждениеләренә ярдәм итә. Әлеге акция ярдәмендә төбәкләрдәге хастаханәләргә 3 миллион сумга кадәр акча күчереләчәк.
    341
    0
    0
Шәп укыла
  • 17 ноябрь 2020 - 17:43
    БӘХЕТЛӘРЕҢ БУЛСЫН, КЫЗ БАЛА Бүген эштә Флүрәнең әллә нигә көне буена үтереп эче пошты. Бар тынычлыгын алып, билгесез бер сәбәптән күкрәк турысын күзгә күренмәгән мәче тырнагы тына белмичә тырный да тырный. Эше бүген ярыйсы гына барганы да хатынны шатландырмады.
    1137
    0
    7
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    909
    0
    3
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    864
    0
    6

Блоглар