26 август 2019 яңалыклары

  • 26 август 2019 - 16:57
    ОЛИМПИАДА ҖИҢҮЧЕЛӘРЕНӘ НИЧӘ СУМ ПРЕМИЯ БИРЕЛӘЧӘК?
    РФ хакимияте тарфыннан халыкара олимпиада җиңүчеләренә ничә сум премия тапшырылачагы билгеле булды.
    339
    0
    0
  • 26 август 2019 - 16:25
    "ЭКОБАЛА" НИНДИ БУЛА?
    “Экосумка”, “экобахиллалар”... Соңгы вакытта күп кеше экология белән ныклап кызыксына башлады. Кешелекнең үз туган йорты – табигатькә карата сакчыл карашны хәзер 1 сыйныфтан ук тәрбияли башламакчылар. Ничек итеп икән?
    298
    0
    0
  • 26 август 2019 - 13:38
    БЕЛЕМ КӨНЕ 2 СЕНТЯБРЬДӘ БУЛАЧАК?
    Белем көне быел 2нче сентябрьдә узарга мөмкин. Бу турыда Казан мериясе хәбәр итә.
    359
    0
    0
  • 26 август 2019 - 10:39
    TRY-A-SKILL: ҮЗ ЭШЕҢНЕ ТАБАРГА ШӘП МӨМКИНЛЕК!
    «Казан Экспо» территориясендә WorldSkills стандартлары буенча уза торган 45нче дөнья чемпионаты – 1300 конкурсант өчен генә ярышлар түгел, ә тагын берничә мәйданчыкта уза торган чаралар да әле. Шуларның берсе – “Try-a-Skill” (“Үзеңне сына!”) махсус мәйданчыгы. Биредә төрле профессияләр буенча мастер-класслар уза.
    299
    0
    0
  • 26 август 2019 - 09:49
    КАЗАН ЧИТ ИЛ ЖУРНАЛИСТЛАРЫНА DISNEYLANDны ХӘТЕРЛӘТКӘН
    Чит ил журнлистлары WORLDSKILLS дөнья чемпионаты кысаларында Казан белән танышуларын дәвам итә. Алар чемпионатны оештыруны югары дәрәҗәдә бәяләгәннәр һәм ачылыш тантанасын "искиткеч" булды дип белдергәннәр. 
    303
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1346
    0
    6
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    457
    0
    0
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    429
    0
    0

Блоглар