21 март 2019 яңалыклары

  • 21 март 2019 - 15:46
    «ЛИДЕРЛАР МӘКТӘБЕ»: РАФИС БОРҺАНОВ БЕЛӘН ОЧРАШУ /ФОТО/
    Бүген "Ялкын" журналының балалар редколлегиясе "Лидерлар мәктәбе" проекты кысаларында Татарстан Республикасының Мәгариф һәм фән министры Рафис Тимерхан улы Борһанов белән очрашты. Бу хакта язманы журн...
    112
    0
    0
  • 21 март 2019 - 15:24
    КАЗАНДА - ИЛҺАМ ШАКИРОВ УРАМЫ
    “Салават күпере” торак комплексындагы өч яңа урамга танылган шәхесләребезнең исеме биреләчәк. Алар арасында моңлы сандугачыбыз Илһам Шакиров та бар. Шулай ук Мостай Кәрим, Әлфия Авзалова исемнәре белә...
    112
    0
    0
  • 21 март 2019 - 13:39
    АВЫЛ МӘКТӘБЕ vs ШӘҺӘР МӘКТӘБЕ
    «Авыл мәктәбендә шәһәр мәктәбенә караганда укыту сыйфаты начаррак, балалар яхшы белем ала алмый... Анда баланың сәләтен үстерү өчен мөмкинлекләр юк... Гомумән, шәһәрдә уку яхшырак». Таныш сүзләрме? Әл...
    113
    0
    0
  • 21 март 2019 - 11:53
    КАРИЕВ ТЕАТРЫНДА – “ШӘЙ-БҮ!”
    Габдулла Кариев исемендәге Казан Татар дәүләт яшь тамашачы театры быелгы сезонда шактый премьера белән шаккаттырды. Чираттагысы – 28, 29 мартта булачак “Шәй-бү” комедиясе. Камил Кәримов пьесасы буенча...
    201
    0
    0
  • 21 март 2019 - 09:16
    Татарстан Президенты авыру малайга "Уральские пельмени" белән очрашырга ярдәм итте
    «Теләкләр чыршысы» акциясендә катнашкан 13 яшьлек инвалид малай Камил Бариевның  хыялы чынга ашты. Аңа «Уральские пельмени» тамашасына билетны «Теләкләр чыршысы» хәйрия акциясе кысаларында Татарстан П...
    71
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2909
    3
    32
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    2683
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1785
    2
    33

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    50
    0
    0