26 июнь 2018 яңалыклары

  • 26 июнь 2018 - 19:42
    СӘЛКЕШ КӨНДӘЛЕГЕ: РӘХМӘТ, "СӘЛӘТ"!
    25 июнь, 2018  РӘХМӘТ, "СӘЛӘТ"! Менә инде SOFT SKILLS BILER FORUM да тәмам. Бүген, иртән торып, чемодан җыйдык. Аннан иртәнге аш ашарга киттек. Иртәнге аштан соң ябылыш узды. Әле кичә генә...
    53
    0
    0
  • 26 июнь 2018 - 16:52
    Яшьләр көне Җанатарлар фестивале мәданчыгында узарга мөмкин 
    Футбол буенча дөнья чемпионаты көннәрендә “Казан” гаилә үзәге каршында эшләүче Җанатарлар фестивале мәйданчыгы алдагы елларда Яшьләр көнен үздыру урыны булырга мөмкин. Бу хакта Татарстан премьер-минис...
    63
    0
    0
  • 26 июнь 2018 - 16:44
    «ДУСЛЫК»ТА - ТАТАР ГЕРОЙЛАРЫ /ФОТОРЕПОРТАЖ/
    Җәйге каникуллар, әлбәттә, лагерьдагы яллар белән дә истә кала. Әнә, Казанның «Дуслык» лагерена Россиянең 19 төбәгеннән яшьләр җыелган. Араларында хәтта чит илдән килүчеләр дә бар икән! Казахстаннан,...
    124
    0
    0
  • 26 июнь 2018 - 16:25
    КРАУДФАНДИНГ: ТАТАР ПРОЕКТЛАРЫНА АКЧА КЕМ БИРӘ?
    Яңа проектны тормышка ашыра башлаган һәр кеше белә - күктән акча яуганны көтеп утырып булмый. Эш итәргә кирәк! Шундыйлар өчен эшли дә инде краудфандинг дигән платформа. Әгәр синең булачак проектың баш...
    98
    0
    0
  • 26 июнь 2018 - 09:00
    ҖИЛӘК-ҖИМЕШТӘН ЧИПСЫ ЯСЫЙБЫЗ / РЕЦЕПТ/
    Кибет киштәләрендә кызыктырып яткан чипсыга үрелгән кулыңны ничек тыярга белмисеңме? Ә без беләбез! Әйдә, үзебез чипсы ясыйбыз, гадине түгел, җиләк-җимешнекен! Мондый чипсылар файдалырак та, тәмлер...
    138
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5285
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4743
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4327
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0