3 декабрь 2019 яңалыклары

  • 3 декабрь 2019 - 22:33
    ГРИПП ҺӘМ КЫЗАМЫК: КУЫП ТОТА БАШЛАГАНЧЫ, «ВАКЦИНА» БЕЛӘН ТӨЗӘП АТ!
    Урамда чын кыш җитү, бер яктан караганда, Яңа ел бәйрәмнәре турында искәртсә, икенче яктан грипп эпидемиясенең дә безнең якларга таба “юл тотуы” турында сөйли. Быел бу афәтне декабрьнең өченче декадасы – гыйнвар аенда көтәләр. Үзеңне максималь дәрәҗәдә саклар өчен, вакцина ясату комачау итми, ди белгечләр.
    441
    0
    0
  • 3 декабрь 2019 - 16:36
    ЯҢА ЕЛДА ШАРТЛАТКЫЧЛАР: ШТРАФ ТҮЛИСЕҢ КИЛМӘСӘ, САК БУЛ!
    Яңа ел бәйрәме җитә башладымы, яшүсмерләр, бигрәк тә егетләр төрле шартлаткычлар, пиротехник эшләнмәләр сатып алырга ашыга. Татарстанның Гадәттән тыш хәлләр миинстрлыгы исә яшьләрне бу чорда аеруча сак булырга чакыра.
    356
    0
    0
  • 3 декабрь 2019 - 15:02
    ЯҢА ЕЛГА НӘРСӘЛӘР БҮЛӘК ИТӘРГӘ КИРӘКМИ?
    Яңа ел елга бер генә килә! Шушы көнне якын кешеләрне куандырасы килә бит! Тик аларның күңеле булсын өчен нәрсә бүләк итәргә соң? Ә нәрсә бүләк итәргә кирәкми? Бүген шул турыда сөйләшербез.
    431
    0
    0
  • 3 декабрь 2019 - 13:47
    «ТЕАТРАЛЬ ИДЕЛ БУЕ»: ҖИҢҮЧЕЛӘР КЕМНӘР?
    Россиядә Театр елы тәмамланырга да санаулы көннәр калды. Шуңа да карамастан әлеге сәнгатьне булдыручыларны яңадан-яңа проектлар белән сөендереп торалар. Мисал өчен, мәктәп укучылары һәм студент театрлары өчен булдырылган яңа проект – шундыйлардан.
    331
    0
    0
  • 3 декабрь 2019 - 11:57
    БЕРТУГАН БАЛАЛАР БЕР ҮК БАКЧА ҺӘМ МӘКТӘПЛӘРДӘ УКЫЙ АЛАЧАК
    Россия Президенты Владимир Путин шул турыдагы законга кул куйган. Бу документ хокукый мәгълүмат рәсми интернет-порталында басылып чыккан.
    400
    0
    0
  • 3 декабрь 2019 - 09:32
    ТАТАРСТАННЫҢ ПОЧТА БҮЛЕКЧӘЛӘРЕНДӘ КЫШ БАБАЙ ПОЧТАСЫ ЭШЛИ БАШЛАДЫ
    Почта России Татарстанның 5 почта бүлекчәсендә Кыш Бабайга хатлар почтасы ачып җибәрде. Казан, Чистай һәм Яр Чаллыда яшәүчеләр 1нче декабрьдән алып Яңа ел бәйрәмнәренә кадәр бизәлгән махсус почта әрҗәсенә үзләренең хатларын сала алачак. 
    333
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1554
    0
    6
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    528
    0
    0
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    484
    0
    0

Блоглар