2 октябрь 2019 яңалыклары

  • 2 октябрь 2019 - 16:23
    ГИБДД ҺАВА ТОРЫШЫ НАЧАР КӨННӘРДӘ МАШИНА ЙӨРТҮЧЕЛӘРГӘ ШТРАФ САЛМАСКА ТӘКЪДИМ ИТӘ
    Россия Госавтоинспекциясе томанлы һәм көчле яңгырлы көннәрдә юл камералары "эләктергән" юл бозу очракларына күз йомарга тәкъдим итә. 
    245
    0
    0
  • 2 октябрь 2019 - 15:55
    УКЫТУЧЫЛАР КӨНЕНӘ КОТЛАУЛАР
    Хөрмәтле мөгаллимнәребез! Сез – безнең иң кадерлеләребез, үрнәк алырлык кешеләребез, туры юл күрсәтүчеләребез. Сез биргән белемнәр, сезнең үгет-нәсыйхәтегез безгә авыр тормышта да дөрес юлдан тайпылмыйча, гел алга барырга ярдәм итә. Һәрчак укучыларыгызның рәхмәтләренә төренеп, аларның ярдәмен тоеп яшәргә насыйп булсын! Сәламәтлек, ак бәхетләр, яңа куанычлар телибез! Бәйрәмегез белән!
    1863
    0
    2
  • 2 октябрь 2019 - 15:31
    15 ЯШЬЛЕКЛӘРГӘ НИЧӘ ЕЛ ЯШИСЕ КАЛГАН?
    Россиядәге 15 яшьлек яшүсмерләрнең 22% ы 60 яшькә кадәр җитмәячәк. Безнең илдәге олы  кешеләрнең гомер озынлыклары дөньяда иң кыскалар исемлегенә кергән.
    293
    0
    0
  • 2 октябрь 2019 - 13:43
    РОССИЯНЕҢ ИҢ ЯХШЫ 5 УКЫТУЧЫСЫНЫҢ БЕРСЕ ТАТАРСТАННАН!
    Россиянең иң яхшы 5 укытучысы арасында Татарстаннан да берәү бар! Кем ул? Хәзер беләбез!
    224
    0
    0
  • 2 октябрь 2019 - 11:42
    ЦИФРЛЫ ТЕЛЕВИДЕНИЕГА КҮЧӘБЕЗ, САНАУЛЫ КӨННӘР КАЛДЫ
    14 октябрь көнне Татарстан халкы тулысынча цифрлы телевидениегә күчеп бетәргә тиеш. Димәк, телевизорларын яңа платформага тоташтырырга әзер булмаган татарстанлыларга ашыгырга кирәк.
    225
    0
    0
  • 2 октябрь 2019 - 10:58
    МӘДӘНИ НОРМАТИВ ПРОГРАММАСЫНА СТАРТ БИРЕЛДЕ
    1 октябрьдә Казанда мәдәни-агарту проекты башланып китте. Бу уңайдан, Казан циркына 2000 укучы җыелды. Моннан тыш, Казан укучылары өчен театр, музей, китапханәләргә бушлай экскурсияләр, мастер-класс, квестлар узды.
    197
    0
    0
  • 2 октябрь 2019 - 10:32
    УКЫТУЧЫ, БАЛА, АТА-АНА...
    Мәктәпне калдырып китәргә дә күп вакыт калмады балаларга. Әйе, балаларга. Буй-сыннары зифа, үзләре сөлектәй булсалар да, үзләренчә бик "зурдан" сөйләшсәләр дә, алар әле һаман да балалар шул... Укытучы Эльза, бүген мәктәпкә алдарак килде, никтер күңеле узе аңлата алмаган бер халәттә дукынлана, йөрәге күкрәктән менә-менә чыгам дип тибә... Бүген аның укучылары һәм ата-аналары белән очрашу булачак. Ул аларның сыйныф җитәкчесе булганга җиде ел булган, кара әле, җиде көн күк үтеп тә киткән! Инде аларның очар кошлар булып таралыр вакытлары да килеп җиткән. Шушы биш балага ярты йөрәген бирде Эльза апалары.
    562
    0
    3
Шәп укыла
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1407
    0
    12
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ) Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1214
    1
    8
  • 26 июнь 2020 - 10:30
    ЯШЬЛЕК ХАТАСЫ Лаеклы ялга чыгуына ике ел үтсә дә, Энҗе, һаман эшкә барасы булган кебек, һәр көн ашкынып иртә таңнан тора. Ничектер, көтеп алган лаеклы ялда үз җаена, салмак-тыныч кына яшәргә өйрәнеп китә алмый әле хатын. Башта бер-ике тапкыр, тиз-тиз киенеп, эшенә чыгып киткән чаклары да булган иде. Ишек төбенә барып җитеп, ире Расих туктаткач кына ушына килә иде элекке шәфкать туташы.
    804
    0
    11

Блоглар