15 август 2019 яңалыклары

  • 15 август 2019 - 17:17
    АВГУСТ КИҢӘШМӘСЕ: ХЕЗМӘТ ХАКЫН АЛГАНЧЫ, КӘҖӘ МАЕ ЧЫККАНЧЫ ЭШЛӘРГӘ КИРӘК!
    Предметларны яратып уку һәм укытучың һәрвакыт янәшәдә булу —шушы ике пункт булса, мәктәптә белем алу өчен башка нәрсә киртә була алмый икән. Россия Федерациясе Мәгариф министры урынбасары Ирина Потехинага Татарстанда БДИда 100 балл алган укучылары шулай, дип сөйләгән. Рецепты гади икән, ләбаса! Бары тик үтәргә генә кирәк.
    136
    0
    0
  • 15 август 2019 - 11:15
    МӘКТӘПЛӘРДӘ КИБЕРСПОРТ УКЫТЫЛАЧАК?!
    Россия Мәгариф Министрлыгы Интернет үсеше институтының мәктәпләргә киберспорт фәнен кертү тәкъдимен караячак. Бу фәнне эсперимент буларак факультатив дәрес рәвешендә кертүне күз алдында тота.  Инст...
    152
    0
    0
  • 15 август 2019 - 09:45
    МӘКТӘПНЕ ТӘМАМЛАГАНДА СӘЛАМӘТ БАЛАЛАР КАЛМЫЙ
    Россия Сәламәтлек саклау министрлыгы каршындагы Милли медицина тикшеренү үзәге Россия укучыларының сәламәтлеген анализлаган. Әйтергә кирәк, нәтиҗәләр сөендерми. Бактың исә, беренче сыйныфка баручыл...
    125
    0
    0
  • 15 август 2019 - 09:28
    142 ЕЛ РӘТТӘН ЯҢГЫРЫЙ ТОРГАН СҮЗ!
    Нәкъ 142 ел элек, 1877 елның 15 августында Томас Эдисон телефоннан сөйләшкәндә «Hello» («Алло») сүзен кулланырга тәкъдим итә. 1876 елда Филадельфияның бөтендөнья күргәзмәсендә Александр Белл исемле...
    285
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    3162
    3
    38
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    3017
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1934
    2
    35

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    100
    0
    0