9 август 2017 яңалыклары

  • 9 август 2017 - 15:23
    "АЛТЫН КАЛӘМ-2017"
    “Өч көн узгач, исәнме кодагый”, - дигәндәй купме вакыт узса да, ниһаять, фестиваль турында язырга булдым. Нәрсә, кайда һәм ничек узган? Хәзер белерсез... Инде 22 ел “Алтын каләм” үз мәйданына журна...
    84
    0
    0
  • 9 август 2017 - 15:06
    ЯРАТЫП ТЕШЛӘДЕМ /ХИКӘЯ/
    Әллә ниткән җире дә юк инде шул ташбашның, ләкин ни генә дисәң дә ошатты бит аны Әдилә. Шул гомергә бер ягы чыгып торган күлмәге, чабарга уңайлы булсын өчен өчкә бөкләнгән чалбар балдаклары, үзе төсле...
    85
    0
    0
  • 9 август 2017 - 14:36
    Россия шәһәрләре аша узучы әдәби маршрутка Казан да кергән
    Новый литературный маршрут, посвященный 150 годовщине со дня рождения великого русского писателя Максима Горького, пройдет и через столицу Татарстана, сообщают «Известия». Тур также охватит и Нижний Н...
    67
    0
    0
  • 9 август 2017 - 11:39
    "АЙСЫЛУ.ФИЛЬМ"Ы БЕРКЕМНЕ ДӘ БИТАРАФ КАЛДЫРМАС /ТРЕЙЛЕР/
    “Айсылу. Фильм” – мелодрама жанрындагы татар Золушкасы турындагы бәян. Фильмның төп героинясы – Айсылу исемле яшь кыз. Айсылу балачагында юл һәлакәтенә эләгеп, култык таяклары ярдәмендә генә йөри торг...
    194
    0
    0
  • 9 август 2017 - 11:18
    Питрәч хастаханәсенең балалар бүлегендә ремонт бара
    В Пестречинской ЦРБ завершили ремонт в инфекционном отделении, а сейчас проходит реконструкция детского отделения и лаборатории, пишет местная газета «Вперед». В некоторых помещениях здания уже нач...
    88
    0
    0
  • 9 август 2017 - 09:53
    ЭЛВИН ГРЕЙ ҺӘМ ШӘРӘ КЫЗЛАР ЕВРОПАНЫ ЯУЛЫЙ, Ә ТАТАР ТАМАШАЧЫСЫ АҢЛАМЫЙ
    Элвин Грейның тверк биюче кызлар катнашындагы яңа клибы бәхәс тутырды. Румын телендәге җыр һәм ярымшәрә кызларның биюе җырчының тамашачыларын икегә аерды. Берәүләр Элвин Грейны"әхлакый кануннарны бо...
    142
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    4791
    2
    71
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4433
    3
    66
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4168
    2
    45

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    472
    0
    0