20 август 2020 яңалыклары

  • 20 август 2020 - 16:57
    ЯЗМЫШЛАРНЫ САЙЛАП АЛМЫЙЛАР
    Энҗе, әнисе күрмиме икән, дип, курка-өркә өйләре ягына карап торды да, тиз генә мунчага кереп китте. Пычранган күлмәген мунча алдында салды да, эчкә кереп, салкынча суда нәни куллары белән ышкып-ышкып юарга тотынды. Эскәмиядә яткан хуш исле кул сабынын тидерде. Итәк очындагы таплар бетмәгәч, кырыйда торган кер тактасына салып тырышып-тырышып ышкырга кереште. Урам аша гына яшәгән күрше әби оялтты аны бүген.
    2366
    0
    13
  • 20 август 2020 - 11:17
    РУБИН - УРАЛ (ФОТОРЕПОРТАЖ)
    Узган ялларда "Рубин" "Ак Барс Арена"да Екатеринбургның "Урал" командасы белән очрашты. Футбол матчы 1:1 исәбе белән тәмамланды. 
    399
    0
    0
  • 20 август 2020 - 11:02
    ГҮЗӘЛ БАКЧА
    Исәнмесез, хөрмәтле редакция!
    244
    0
    0
  • 20 август 2020 - 10:37
    “100% ТАТАРСТАН”: БОРЧЫГАН СОРАВЫҢНЫ БИР
    Татарстан Республикасы көнендә, ягъни 30 августта зур бер чара башланып китәргә тора. Ул 10 сентябрьгә кадәр дәвам итә. Һәм анда теләгән һәркем катнаша ала. Тулырак безең язмада.
    336
    0
    0
  • 20 август 2020 - 10:22
    ТАТАРСТАН РОСПОТРЕБНАДЗОРЫ МӘКТӘПЛӘРДӘ ЛИНЕЙКАЛАР УЗДЫРЫРГА РӨХСӘТ ИТӘМЕ?
    Республиканың Роспотребнадзор идарәсендә мәктәпләрдә белем көнендә беренче, унынчы һәм унберенче сыйныфлар өчен линейкалар уздыру идеясен хуплаганнар. Бу турыда пресс-конферениция барышында Любовь Авдонина хәбәр итә.
    308
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2614
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    749
    0
    1
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    651
    0
    5

Блоглар