3 сентябрь 2020 яңалыклары

  • 3 сентябрь 2020 - 17:06
    КОНКУРС: ИҢ ШӘП ВИДЕОЛАР ӨЧЕН - ТЕЛЕФОН!
    “Ялкын” өр-яңа конкурс игълан итә. Tik Tok та үз сәхифәңне булдыр, кызыклы видеолар төшер һәм бездән ТЕЛЕФОН ОТ!
    503
    0
    0
  • 3 сентябрь 2020 - 17:03
    “НИ ӨЧЕН?”: СУ
    “Ни өчен?” сәхифәсен СУ темасына багышлыйбызмы? Ни өчен салкын су йокыдан уята? Ни өчен җылы су тынычландыра? Ни өчен судан кул тиресе җыерчыклана?
    429
    0
    0
  • 3 сентябрь 2020 - 16:18
    ЯШЬ ТАТАРСТАНЛЫЛАРНЫ «КАНАТЛЫ ФӘРЕШТӘ» КОНКУРСЫ ЧАКЫРА
    Яшь татарстанлыларны Әниләр көне уңаеннан уздырылучы «Канатлы фәрештә» рәсем конкурсында катнашырга чакыралар.
    441
    0
    0
  • 3 сентябрь 2020 - 14:17
    WORLDSKILLS-2020: КАЙЧАН? КАЙДА? НИЧЕК?
    6-21 сентябрь көннәрендә “Яшь профессионаллар” (WorlSkills Russia) - 2020 чемпионатының финалы узачак. Быел ул 8нче тапкыр үткәрелә. Аны теләгән һәркем карый ала. Тулырак безнең язмада.
    377
    0
    0
  • 3 сентябрь 2020 - 12:42
    БЕТМӘС ХАФАЛАНУ: ТУКТАУСЫЗ БОРЧУНЫ НИЧЕК БЕТЕРЕРГӘ?
    Сәбәпсез курку, бәйләнчек хафалану тойгысы – бу халәт күпләргә таныш. Без зур тизлектә, еш алышынып торучы декорацияләрдә, фонда барган куркыныч хәбәрләр кайтавазында яшибез, һәм мондый мохиттә стресска каршы тору шактый кыен. Хафалану безнең өчен табигый халәткә әйләнеп бара, әмма бу алай булырга тиеш түгел.
    359
    0
    1
  • 3 сентябрь 2020 - 12:09
    БАЛАЛАРНЫ МӘКТӘПКӘ КЕРТМӘГӘННӘР
    Уку елының икенче көнендә Татарстанда 111 баланы мәктәпкә кертүдән баш тартканнар. Аларда ОРВИ билгеләре ачыкланган.
    357
    0
    0
Шәп укыла
  • 21 сентябрь 2020 - 13:02
    ҮКЕНЕЧ ...«Тагын бабай саташып ята инде!» – дип уйлап куйды Камил, ыңгырашкан тавыш ишеткәч. Компьютерда барган атышлы уенын туктатып торырга мәҗбүр булган малай, өстәл артыннан кузгалмыйча гына, бабасы яткан почмакка таба борылды. «Нәрсә булды инде тагын?! Ник җүләр шикелле акырасың!» – диде ул, ачулы күзләрен кечерәеп калган, бөгәрләнеп яткан картка төбәп.
    1552
    0
    10
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    942
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    784
    0
    5

Блоглар