25 май 2020 яңалыклары

  • 25 май 2020 - 16:57
    ЛАГЕРЬДА БИТЛЕКСЕЗ ЯРЫЙ, ТИК ҮЗ РЕСПУБЛИКАҢДА ГЫНА!
    Роспотребнадзор башлыгы Анна Попова лагерьда җәй көне балаларга битлексез ял итәргә яраячак, дип белдерә. Тик шунысы да бар: бары тик үз республикаңдагы лагерьга барырга рөхсәт ителәчәк.
    361
    0
    0
  • 25 май 2020 - 16:40
    РОССИЯ АБИТУРИЕНТЛАРЫ КАЙСЫ ФАКУЛЬТЕТЛАРНЫ КҮБРӘК САЙЛЫЙ?
    Россия абитуриентлары арасындагы иң популяр факультетлар билгеле булды. Укучылар кайсы юнәлешләргә өстенлек бирә?
    385
    0
    0
  • 25 май 2020 - 16:18
    ЧЫГАРЫЛЫШ КИЧӘЛӘРЕ ГАДӘТТӘГЕЧӘ УЗАЧАК?
    Хәтерләсәгез, Россия җитәкчелеге быел соңгы кыңгырау һәм чыгарылыш кичәләрен онлайн форматта уздырырга тәкъдим иткән иде. Бүген исә яңа мәгълүмат билгеле булды. Чыгарылыш кичәләре гадәттәгечә узарга мөмкин икән.
    392
    0
    0
  • 25 май 2020 - 15:48
    ЯБЫГЫР ӨЧЕН НИЧЕК АШАРГА: 3 ЛАЙФХАК
    Алдан ук начар хәбәр: энергетик баланс бар, һәм без аны истә тотарга мәҗбүр. Бу ни дигән сүз? Безгә кергән калорияләр, без көн дәвамында “тотачак”, ягъни яндырачак калорияләрдән артыграк булырга тиеш түгел. Тик авыр сулама, яхшы хәбәр дә бар: ашаудан ләззәтне шул ук дәрәҗәдә калдырып, калорияләр куллануны киметүнең бер кыенлыгы да юк. Ә хәзер тулырак.
    390
    0
    1
  • 25 май 2020 - 15:07
    ЮГАРЫ УКУ ЙОРТЛАРЫНА ДОКУМЕНТЛАРНЫ КАЙЧАН ТАПШЫРАСЫ?
    Быел югары уку йортларына кабул итү процессы ничек оештырылачак? Документларны кайчан тапшыра башлыйсы? Әлеге сорауларга җаваплар безнең язмада.
    454
    0
    0
  • 25 май 2020 - 12:35
    2020 ЕЛ ТЕХНОЛОГИЯЛӘРЕ: ЯҢА ӨМЕТЛӘР
    Без дүртенче сәнәгый инкыйлаб башланасы чорда яшибез. Шуңа күрә дә технологияләр шаккатарлык тизлек белән камилләшә. Яңа гына аяк баскан 2020 елда кайсы технологияләр тагын да зуррак үсешкә ирешәчәк соң?
    312
    0
    1
  • 25 май 2020 - 11:15
    КОРОНАВИРУС КАЙЧАН ЧИГЕНӘЧӘК?
    А.Н.Бакулев исемендәге хирургия үзәге президенты, “Лига здоровья нации” иҗтимагый оешмасы президенты, академик Лео Бокерия коронавирус пандемиясенең тәмамлану вакытына бәйле прогноз белән бүлеште.
    372
    0
    2
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1030
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    911
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    463
    0
    4

Блоглар