10 февраль 2020 яңалыклары

  • 10 февраль 2020 - 17:22
    МИ ДАВЫЛЫ: 10 КАГЫЙДӘ
    Кайчак дөньяда булмаган берәр нәрсә уйлап табасы, бу дөньяны тагын яхшыртасы, камилләштерәсе килә. Тик менә яхшы идея дә, фикер дә килми. Нишләргә? Безнең киңәшләргә колак салып карагыз әле.
    312
    0
    0
  • 10 февраль 2020 - 17:14
    «ШКОЛА 21»: НИНДИ СЕРЛЕ МӘКТӘП БУ?
    Шушы көннәрдә Казанда моңа кадәр аналоглары булмаган мәктәп ачылды. «Школа 21» – Сбербанкның белем бирү проекты. Аның ярдәмендә якын берничә елда дөнья дәрәҗәсендәге прораммистларны әзерләячәкләр.
    314
    0
    0
  • 10 февраль 2020 - 16:37
    10 ИҢ АБРУЙЛЫ ЯҢА БЕЛГЕЧЛЕК (ТОП-10)
    11нчедә укучыларның башлары бер яктан БДИны тапшыру белән томаланган булса, икенче яктан – югары уку йортын сайлау белән. Иртәгә хезмәт базарында ихтыяҗы зур булган хезмәткәр булыр өчен, кая укырга кереп, нинди һөнәр алып чыгарга? Бу сорау бүген күпләрне борчый. Эш бит әле монда 5-10 елдан әле һаман да ихтыяҗы булган һөнәрләр турында бара. Алдан кычкырган күкенең башы авырта, дисәләр дә, алдан кайгырып куйганның киләчәктә, киресенчә, башы авыртмаска мөмкин.
    341
    0
    0
  • 10 февраль 2020 - 13:35
    “МӘКТӘП КООПЕРАЦИЯСЕ” КАЙДА БАРЛЫККА КИЛӘЧӘК?
    Татарстанның дүрт районында “Мәктәп кооперациясе” пилот проекты тормышка ашырыла. Аның дәвамында авыл мәктәпләрендәге ярдәмче хуҗалыклар базасында кооперативлар булдырылачак.
    290
    0
    0
  • 10 февраль 2020 - 09:32
    КАЗАНДА БЕРЕНЧЕ ЗООКУНАКХАНӘ АЧЫЛГАН
    Казанда беренче дәүләт зоокунакханәсе эшли башлаган. Йорт хайваннары өчен бу кунакханә Казан шәһәренең Совет районында урнашкан дәүләт ветеринар клиникасында урнашкан.
    270
    0
    0
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1019
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    893
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    449
    0
    3

Блоглар