21 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 21 гыйнвар 2020 - 16:41
    РУС ТЕЛЕННӘН БДИга ӘЗЕРЛӘНӘБЕЗ (ЛАЙФХАКЛАР)
    БДИ җитә, дип паникага бирелергә әле иртәрәк, ә менә имтиханга әзерләнә башларга инде вакыт! Шуңа күрә без сезгә бүген рус теленнән БДИга яхшы итеп әзерләнү өчен лайфхаклар тәкъдим итәбез.
    300
    0
    0
  • 21 гыйнвар 2020 - 16:24
    «D–DLINE» – «МАКСИМАЛКА»ДАГЫ «АЛТЫН КАЛӘМ»
    Син яшь журналист яки фото, видео, дизайн, SMM юнәлешендә беренче адымнарыңны ясыйсыңмы? Алайса син “D–DLINE” белем бирү платформасы турында күптән ишеткәнсеңдер. Бүген аның финалистларының исемнәре билгеле булачак. Укулары башланырга да озак калмады.
    271
    0
    0
  • 21 гыйнвар 2020 - 16:21
    ОЛЬГА ВАСИЛЬЕВА МӘГАРИФ МИНИСТРЫ ТҮГЕЛ?
    Михаил Мишустин җитәкчелегендәге Россиянең яңа хөкүмәте тиздән формалашып бетәчәк. Инде беренче үзгәрешләр дә сизелә. Һәрхәлдә, мәгариф, белем бирү өлкәсенә кагылганнары.
    230
    0
    0
  • 21 гыйнвар 2020 - 13:00
    ДӘҮЛИТОВ БАЯЗИТ: «КОЯШ ҖИРНЕ ЯКТЫРТА, КИТАП – МИНЕ»
    Уңышка ирешер өчен 5% талант һәм 95% тырышлык кирәк, диләр. 8 нче сыйныфта укучы сыйныфташым Дәүлитов Баязит үзенең белемнәре белән шаккаттыра.
    510
    0
    8
  • 21 гыйнвар 2020 - 00:20
    КӘРИМ ТИНЧУРИН ТЕАТРЫНДА ПРЕМЬЕРА: ДРАМА ӘЛЛӘ КОМЕДИЯ?..
    2019нчы ел Кәрим Тинчурин театры өчен никадәр катлаулы һәм сынаулы ел булмасын, алар бу елда тамашачыларны яңа спектакльләр белән сөендерүдән туктамадылар һәм 2019нчы елның азагы – 2020нче елның башын бәйләп торучы “Һәлакәткә бер адым” спектакле дә шундыйлардан иде.
    345
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    959
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    512
    0
    4
  • 10 октябрь 2020 - 12:07
    «ДУСТЫМНЫ ӘТИ-ӘНИСЕ КЫЙНЫЙ» «Якын дустымны әти-әнисе кыйный. Алар начар гаилә түгел, эчмиләр, тартмыйлар, уңган, тырыш кешеләр. Ник алай эшләүләрен һич аңламыйм. Берәр эшне алар теләгәнчә башкармаса да, сеңлесе еласа да кыйныйлар икән. Кул күтәреп, кешене тәрбияләп булмый бит... Дустыма ничек ярдәм итим?»
    387
    0
    1

Блоглар