20 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 20 гыйнвар 2020 - 17:56
    РАДОМИР БЕЛӘН ДӨНЬЯ ТИРӘЛИ СӘЯХӘТ: 2 ЯШЬЛЕК МАЛАЙ РОССИЯ РЕКОРДЛАР КИТАБЫНА КЕРГӘН!
    Үзенә бары тик 2 яшь. Шуңа да карамастан, ул инде 11нче сыйныфта булачак БДИга өстәмә баллар җыеп та өлгергән. Ә моның өчен дөнья тирәли узган сәяхәткә рәхмәт әйтәчәк әле ул киләчәктә. Сүзем Казан малае Радомир Казанбаев турында. Әти-әнисе белән сәяхәтләрдә утны-суны кичкән ул: экваторны кисеп чыккан, әллә ничә илдә булган, искиткеч шарлавыклар күргән, Кытай дивары аша тәпиләгән...
    479
    0
    3
  • 20 гыйнвар 2020 - 17:07
    БЫЕЛГЫ ҖЫЛЫ ГЫЙНВАР РЕКОРД КУЙГАН!
    Казандагы җылы гыйнвар ае 145 ел эчендәге 3 рекордны уздырып, икенче урынга чыккан! Тагын да тулырак әлеге язмада.
    281
    0
    0
  • 20 гыйнвар 2020 - 14:59
    «ОЛИМПИАДНИК КӨНДӘЛЕГЕ»: ҖИҢҮ ТӘТЕРМЕ?
    Олимпиадаларга әзерләнү синнән нәрсә генә таләп итми итми шул: иртәдән кичкә кадәр мәктәптә уку, китап тулы киштә-өстәлләр әйләнәсендә “яшәү”, күпме борчылу, йокысыз төннәр... Әле җитмәсә бер ярыштан кайтып керергә дә өлгермисең, икенчесенә чыгып китәр вакыт килә дә җитә! Йә, сиңа да танышмы бу хәл? Алайса олимпиада биремнәре чишеп “каткан” башыңны бераз “йомшартып” җибәрергә тәкъдим итәм!
    260
    0
    0
  • 20 гыйнвар 2020 - 13:39
    МАНЗАРА СПОРТ-МУЗЫКАЛЬ ПРЕМИЯСЕ (ФОТОРЕПОРТАЖ)
    18нче гыйнвар көнне Казан цирк бинасында «Манзара» спорт-музыкаль премиясе узды. Әлеге чарадан матур мизгелләр безнең фоторепортажда!
    601
    0
    0
  • 20 гыйнвар 2020 - 12:22
    17 ЯШЬЛЕК КЫЗ РӘХӘТЛӘНЕП КӨЛҮДӘН КУРКА, НИ ӨЧЕН?
    Британиядә яшәүче 17 яшьлек кыз көләргә курка. Көлсә, нәрсә булачак?
    319
    0
    0
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    917
    0
    4
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    800
    0
    2
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    725
    0
    0

Блоглар