10 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 10 гыйнвар 2020 - 18:35
    БДИга ГАРИЗАНЫ КАЙЧАН ТАПШЫРАСЫ?
    11нчеләргә киләчәкләрен хәл итәргә 21 көн генә вакыт калды. Чөнки быел БДИда катнашу өчен укучыларга гаризаларны 1нче февральгә (бу көнне кертеп) кадәр тапшырырга кирәк.
    245
    0
    0
  • 10 гыйнвар 2020 - 17:01
    «ТУРНИРМИКРОФОН»: АРТИСТ, ЖУРНАЛИСТ, АЛЫП БАРУЧЫЛАРНЫҢ КАЙСЫСЫ ФУТБОЛДА КӨЧЛЕРӘК?
    Иҗат кешеләрен хыялый, дияргә яратсалар, алар җирдә нык атлап йөри, араларында спорт белән дус булганнар да күп. Артист, журналист, җырчы, алып баручылар – аларның барысы да туп тибә белә һәм, хәтта, ярышларда да көч сынаша! Бу ялларда һәркем әлеге мизгелләрнең шаһиты була ала.
    314
    0
    0
  • 10 гыйнвар 2020 - 15:27
    ЯҢА БӘЙГЕ: ТАТАРЧА МЕМНАР!
    Дуслар, «Ялкын»да «Татар мемнары бәйгесе» старт ала. Сез креатив, татар телен һәм юморны яратасыз, шәп бүләкләр отарга телисез, популяр татар блогерлары белән танышырга хыялланасызмы? Димәк, бу бәйге нәкъ менә сезнең өчен!
    473
    0
    2
  • 10 гыйнвар 2020 - 13:31
    РОССИЯ ЯШҮСМЕРЛӘРЕ ИДЕАЛЬ КӨННЕ НИЧЕК КҮЗАЛЛЫЙ?
    Россия яшүсмерләре үзләренең идеаль көннәрендә туйганчы йокы симертергә хыяллана икән... Күптән түгел яшүсмерләр арасында сораштыру уздырганнар. “Син идеаль көнне ничек күзаллыйсың?” дип сораганнар алардан.
    333
    0
    0
  • 10 гыйнвар 2020 - 13:14
    ТАТАРСТАННЫҢ АВЫЛ ЯШЬЛӘРЕ ЕВРОПА, АФРИКАЛЫЛАРДАН ӨЙРӘНӘЧӘК
    Авыл яшьләренең чит илләргә чыгып, андагы авыллардагы хәлләрне үз күзе белән күрү мөмкинлеге көн саен булып тормый. Тик, билгеле булганча, “әгәр тау Мөхәммәткә таба бармаса, Мөхәммәт тауга үзе бара”. Чит ил авылларында яшәүчеләр Татарстанга үзләре килә. Бөтен дөньяның авыл яшьләре Казанга җыела, чөнки 6-9 февральдә биредә Авыл яшьләренең халыкара конгрессы узачак.
    315
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 июль 2020 - 15:26
    КИЛЕН КЫЗЫМ Өченче улы алып кайткан киленен Хөршидә беренче күрүдән үк ошатмады. Төскә-биткә матур, тыйнак холыклы күренсә дә, кайнана кеше Әлфинурның килешсез якларын гына күрде. Битенә бәреп әйтмәсә дә, кодагые туйга алып килгән чәкчәктән башлап, яшь киленнең нәсел-ыруына хәтле ахирәтләре, күршеләре белән тикшерде.
    2021
    0
    11
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1540
    0
    13
  • 15 июль 2020 - 17:52
    ГАДИЛЕКНЕҢ ГАЕБЕ БАРМЫ? Айдар Лилияне танымады. Әмма аның сылулыгымы, серле матурлыгымы ирне үзенә әсир итте. Карашында да аңлатып бетергесез нур, яктылык бар төсле. Шул ук вакытта башкалардан әллә ни аерылмый да кебек. Бары тик якын туганың, кадерле кешең кебек кенә нигәдер. Могҗиза диярсең.
    1219
    0
    8

Блоглар