6 декабрь 2019 яңалыклары

  • 6 декабрь 2019 - 16:34
    «ТАБА» «МЕГА»ДА КЫЗДЫРАЧАК!
    Казанда «ТАБА» белем бирү программасы старт алды. Биредә яшьләр этномәдәни проектларын тәкъдим итә. 8 декабрьдә “МЕГА” сәүдә үзәгендә “ТАБА” яшьләр этно-проектлары акселераторы республика проектының финалы узачак.
    257
    0
    0
  • 6 декабрь 2019 - 15:41
    ТӨНГЕ КОШ
    Чулпан, гомердә булмаганча, йоклый алмый ятты. Күңелен нәрсәдер борчып, бимазалап тора иде аның. Бөтенесе дә тәртиптә, югыйсә.
    2490
    1
    41
  • 6 декабрь 2019 - 13:23
    НИ ӨЧЕН: МАШИНАЛАР
    Сагындыгызмы? Без дә! “Ни өчен?” сәхифәсен машиналар темасына багышлыйк әле. Ни өчен Генри Форд үзе ясаган автомобильдә озак вакыт йөри алмаган? Ни өчен юллар янына агачлар утырталар? Ни өчен машинаның көче ат көчендә үлчәнә?
    367
    0
    0
  • 6 декабрь 2019 - 13:18
    «ӘЙТМИЧӘ ЯРАМЫЙ, КЫЗЫМ...»
    Көзге төн. Салкынча яңгыр сибәли, йолдызлар каядыр качышып беткәннәр. Ай да ялгыз йөрүдән ямь тапмыйча, болытларга төренеп йокларга яткан. Ай гына түгел, бөтен авыл изрәп йоклый. Төнге тынлыкны бозучы бер генә җан иясе дә күренми. Хәер, болай дип расларга ашыкмыйк әле. Әнә пычрак юлдан арба тартып кемдер бара түгелме соң?
    1433
    1
    4
  • 6 декабрь 2019 - 11:36
    ИНЕССА КЛЮКИНА – РОССИЯНЕҢ ИҢ ЯХШЫ ИГЕЛЕКЛЕ БУЛЫШЧЫСЫ
    Казан кызы Инесса Клюкина Россия Президентыннан “Россиянең иң яхшы игелекле булышчысы” конурсы Гран-Присын алды.
    311
    0
    0
  • 6 декабрь 2019 - 10:21
    ЯШЬ ИНСПЕКТОР-ЖУРНАЛИСТЛАРГА – БЕР ЯШЬ!
    Моннан бер ел элек Татарстанда юл хәрәкәте яшь инспекторларының балалар матбугат үзәкләре ачылды.
    250
    0
    0
  • 6 декабрь 2019 - 09:45
    КЫШЫН ЭНЕРГИЯ БИРӘ ТОРГАН 7 ПРОДУКТ
    Кышын юкка гына күп кеше салкын тидереп авырмый. Кояш сирәк елмая, өстәлләрдә җәй көнендәге кебек витаминлы яшелчә, җиләк-җимеш тә тулып ятмый. Күп итеп көч туплау һәм хәлсезлектән арыну өчен ешрак саф һавада йөрергә һәм тәмле әйберләр ашарга кирәк! Алар кәефне дә күтәрә, энергия дә өсти. Нәкъ менә нәрсә ашарга икәнен хәзер сөйлибез.
    345
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2613
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    748
    0
    1
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    650
    0
    5

Блоглар