29 октябрь 2019 яңалыклары

  • 29 октябрь 2019 - 16:03
    ТИНЧУРИН СӘХНӘСЕНДӘ – «ХЫЯЛЫЙ»
    Кәрим Тинчурин исемендәге Татар дәләт драма һәм комедия театрында 23-24 октябрь көннәрендә сезонның беренче премьерасы узды. “Хыялый” лирик комедиясен (драматург – Салават Әбүзәров) режиссер Илшат Мөхетдинов сәхнәләштергән.
    276
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 15:58
    ИҢ ШӘП ПОЧТАЛЬОН КАЙСЫ АВЫЛДАН?
    Бүген “Почта хезмәткәрләре һәм почта элемтәсе бүлекләре бәйгесе”нең җиңүчеләрен игълан иттеләр. “Татмедиа” һәм “Татарстан почтасы” ошетырган әлеге конкурс инде 12нче тапкыр үткәрелә.
    219
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 15:18
    35нче ЛИЦЕЙ ҺӘМ 83нче ЛИЦЕЙ-МӘГАРИФ ҮЗӘГЕ БЕЛӘН ОЧРАШУ (ФОТОРЕПОРТАЖ)
    Бездә көн дә бәйрәм, көн дә матур очрашулар! Бүген безнең редакция хезмәткәрләре Казанның Үзәк балалар китапханәсендә 35нче лицей һәм 83нче лицей-мәгариф үзәге укучылары белән очрашуда булып кайтты.
    153
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 14:33
    ТАТАРСТАНГА БУРАННАР ЯКЫНЛАША
    Бу атнада, төньяк атлантик циклоннар якынлашу сәбәпле, Татарстанда һава торышы бозылу көтелә. Бу турыда Татарстан гидрометеорология үзәге хәбәр итә. 
    245
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 12:48
    ХУШЫГЫЗ, КЕШЕЛӘР!
    Исәнмесез, кешеләр? Көндәлегемне мондый сүзләр белән башлавыма аптырамагыз. Ни өчен икәнен аңлатып тормыйм. Кызыксынып укый калсагыз, барысына да үзегез төшенерсез. Көндәлегемә «Хушыгыз, кешеләр!» дип исем биргәнем өчен ачуланмагыз, зинһар! Башка исем уйлап таба алмадым.
    7728
    3
    72
Шәп укыла
  • 29 октябрь 2019 - 12:48
    ХУШЫГЫЗ, КЕШЕЛӘР! Исәнмесез, кешеләр? Көндәлегемне мондый сүзләр белән башлавыма аптырамагыз. Ни өчен икәнен аңлатып тормыйм. Кызыксынып укый калсагыз, барысына да үзегез төшенерсез. Көндәлегемә «Хушыгыз, кешеләр!» дип исем биргәнем өчен ачуланмагыз, зинһар! Башка исем уйлап таба алмадым.
    7728
    3
    72
  • 23 октябрь 2019 - 19:52
    ТАШЛАНДЫК БАЛА Фәнис беркөн сменалап эшләгән эшеннән чыккач, кибеткә кереп, хатыны кушкан әйберләрне сатып алды да, ашыга-ашыга өенә атлады. Яшәгән йортына җитәрәк, аңа урам аша кемдер исеме белән дәште. Борылып караса, Фәнискә кулын болгый-болгый, ике еллап элек бергә эшләгән Фәһим басып тора.
    6253
    3
    125
  • 24 октябрь 2019 - 15:03
    ЙОЛДЫЗКАЙ ...Мал-туарга кышкылыкка печән әзерләп, утын әзерләп, бакча үстереп, җәй үткәне сизелми дә калды. Ярый, үсеп килүче ике уллары бар ярдәмгә. Әнә беренче кар да төшкәли җиргә... Рифаты, аллабирса, киләсе елга мәктәпне бетерә. Илфатның тагын ике ел укыйсы бар. Заманында гөрләп торган колхоз хуҗалыгы соңгы елларда таркалады.
    4269
    0
    58

Блоглар