29 октябрь 2019 яңалыклары

  • 29 октябрь 2019 - 16:03
    ТИНЧУРИН СӘХНӘСЕНДӘ – «ХЫЯЛЫЙ»
    Кәрим Тинчурин исемендәге Татар дәләт драма һәм комедия театрында 23-24 октябрь көннәрендә сезонның беренче премьерасы узды. “Хыялый” лирик комедиясен (драматург – Салават Әбүзәров) режиссер Илшат Мөхетдинов сәхнәләштергән.
    422
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 15:58
    ИҢ ШӘП ПОЧТАЛЬОН КАЙСЫ АВЫЛДАН?
    Бүген “Почта хезмәткәрләре һәм почта элемтәсе бүлекләре бәйгесе”нең җиңүчеләрен игълан иттеләр. “Татмедиа” һәм “Татарстан почтасы” ошетырган әлеге конкурс инде 12нче тапкыр үткәрелә.
    372
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 15:18
    35нче ЛИЦЕЙ ҺӘМ 83нче ЛИЦЕЙ-МӘГАРИФ ҮЗӘГЕ БЕЛӘН ОЧРАШУ (ФОТОРЕПОРТАЖ)
    Бездә көн дә бәйрәм, көн дә матур очрашулар! Бүген безнең редакция хезмәткәрләре Казанның Үзәк балалар китапханәсендә 35нче лицей һәм 83нче лицей-мәгариф үзәге укучылары белән очрашуда булып кайтты.
    302
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 14:33
    ТАТАРСТАНГА БУРАННАР ЯКЫНЛАША
    Бу атнада, төньяк атлантик циклоннар якынлашу сәбәпле, Татарстанда һава торышы бозылу көтелә. Бу турыда Татарстан гидрометеорология үзәге хәбәр итә. 
    393
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 12:48
    ХУШЫГЫЗ, КЕШЕЛӘР!
    Исәнмесез, кешеләр? Көндәлегемне мондый сүзләр белән башлавыма аптырамагыз. Ни өчен икәнен аңлатып тормыйм. Кызыксынып укый калсагыз, барысына да үзегез төшенерсез. Көндәлегемә «Хушыгыз, кешеләр!» дип исем биргәнем өчен ачуланмагыз, зинһар! Башка исем уйлап таба алмадым.
    8491
    4
    74
Шәп укыла
  • 11 июнь 2020 - 15:54
    ТУГАН ЙОРТ БУСАГАСЫ Җиңел велосипедының бер як мөгезенә аскан авыр сумкасын йорттан-йортка йөри-йөри бушатып бетергәч, Гүзәлия өенә табан атлады. Замана үзгәрү белән, кеше белән кеше арасындагы элемтә чаралары арта бара.
    6456
    3
    59
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1325
    0
    11
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ) Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1141
    0
    6

Блоглар