29 октябрь 2019 яңалыклары

  • 29 октябрь 2019 - 16:03
    ТИНЧУРИН СӘХНӘСЕНДӘ – «ХЫЯЛЫЙ»
    Кәрим Тинчурин исемендәге Татар дәләт драма һәм комедия театрында 23-24 октябрь көннәрендә сезонның беренче премьерасы узды. “Хыялый” лирик комедиясен (драматург – Салават Әбүзәров) режиссер Илшат Мөхетдинов сәхнәләштергән.
    344
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 15:58
    ИҢ ШӘП ПОЧТАЛЬОН КАЙСЫ АВЫЛДАН?
    Бүген “Почта хезмәткәрләре һәм почта элемтәсе бүлекләре бәйгесе”нең җиңүчеләрен игълан иттеләр. “Татмедиа” һәм “Татарстан почтасы” ошетырган әлеге конкурс инде 12нче тапкыр үткәрелә.
    293
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 15:18
    35нче ЛИЦЕЙ ҺӘМ 83нче ЛИЦЕЙ-МӘГАРИФ ҮЗӘГЕ БЕЛӘН ОЧРАШУ (ФОТОРЕПОРТАЖ)
    Бездә көн дә бәйрәм, көн дә матур очрашулар! Бүген безнең редакция хезмәткәрләре Казанның Үзәк балалар китапханәсендә 35нче лицей һәм 83нче лицей-мәгариф үзәге укучылары белән очрашуда булып кайтты.
    222
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 14:33
    ТАТАРСТАНГА БУРАННАР ЯКЫНЛАША
    Бу атнада, төньяк атлантик циклоннар якынлашу сәбәпле, Татарстанда һава торышы бозылу көтелә. Бу турыда Татарстан гидрометеорология үзәге хәбәр итә. 
    314
    0
    0
  • 29 октябрь 2019 - 12:48
    ХУШЫГЫЗ, КЕШЕЛӘР!
    Исәнмесез, кешеләр? Көндәлегемне мондый сүзләр белән башлавыма аптырамагыз. Ни өчен икәнен аңлатып тормыйм. Кызыксынып укый калсагыз, барысына да үзегез төшенерсез. Көндәлегемә «Хушыгыз, кешеләр!» дип исем биргәнем өчен ачуланмагыз, зинһар! Башка исем уйлап таба алмадым.
    8350
    4
    74
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    3158
    3
    38
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    3014
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1933
    2
    35

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    97
    0
    0