23 октябрь 2019 яңалыклары

  • 23 октябрь 2019 - 19:52
    ТАШЛАНДЫК БАЛА
    Фәнис беркөн сменалап эшләгән эшеннән чыккач, кибеткә кереп, хатыны кушкан әйберләрне сатып алды да, ашыга-ашыга өенә атлады. Яшәгән йортына җитәрәк, аңа урам аша кемдер исеме белән дәште. Борылып караса, Фәнискә кулын болгый-болгый, ике еллап элек бергә эшләгән Фәһим басып тора.
    6253
    3
    125
  • 23 октябрь 2019 - 16:16
    БАШ ЭШЛӘТҮНЕҢ 39 ШӘП ЫСУЛЫ
    Бөтен кешенең дә акыллы буласы киләдер ул. Шуңа күрә башны яхшырак эшләтүнең 39 ысулы белән танышыйк әле, дуслар!
    441
    0
    0
  • 23 октябрь 2019 - 15:30
    КРАСНОЯРСК МӘКТӘБЕНДӘ КЫҢГЫРАУ УРЫНЫНА ЕГОР КРИД ҖЫРЛАРЫ ЯҢГЫРЫЙ
    Красноярск шәһәренең 32нче номерлы мәктәбендә гади кыңгырау шалтыравы урынына популяр җырлар яңгырый. Җирле ММЧ хәбәр иткәнчә, нинди җыр яңгыраячагын укучылар һәм укытучылар үзләре сайлый. 
    892
    0
    2
  • 23 октябрь 2019 - 12:51
    КАЗАННЫҢ 19нчы ГИМНАЗИЯСЕНДӘ – ХАЛЫКАРА КОНФЕРЕНЦИЯ
    Бу көннәрдә Казанның 19 нчы гимназиясе халыкара масштабтагы мәйданчыкка әверелде. Биредә SWIFT инновацион белем бирү  мәктәпләре вәкилләре катнашында түгәрәк өстәл уза.
    425
    0
    0
  • 23 октябрь 2019 - 09:29
    ӘНИЛӘР КӨНЕНӘ ШИГЫРЬЛӘР
    Әни – кеше тормышындагы иң мөһим һәм кадерле кеше. Әниләргә багышлап күпме шигырьләр язылган да, күпме җырлар җырланган... Тик гел яңалары туа тора, чөнки әни кешегә күпме генә матур, җылы сүзләр әйтсәң дә аз булачак һәм хисләрне аңлатырга җитмәчәк...
    716
    0
    2
Шәп укыла
  • 29 октябрь 2019 - 12:48
    ХУШЫГЫЗ, КЕШЕЛӘР! Исәнмесез, кешеләр? Көндәлегемне мондый сүзләр белән башлавыма аптырамагыз. Ни өчен икәнен аңлатып тормыйм. Кызыксынып укый калсагыз, барысына да үзегез төшенерсез. Көндәлегемә «Хушыгыз, кешеләр!» дип исем биргәнем өчен ачуланмагыз, зинһар! Башка исем уйлап таба алмадым.
    7729
    3
    72
  • 23 октябрь 2019 - 19:52
    ТАШЛАНДЫК БАЛА Фәнис беркөн сменалап эшләгән эшеннән чыккач, кибеткә кереп, хатыны кушкан әйберләрне сатып алды да, ашыга-ашыга өенә атлады. Яшәгән йортына җитәрәк, аңа урам аша кемдер исеме белән дәште. Борылып караса, Фәнискә кулын болгый-болгый, ике еллап элек бергә эшләгән Фәһим басып тора.
    6253
    3
    125
  • 24 октябрь 2019 - 15:03
    ЙОЛДЫЗКАЙ ...Мал-туарга кышкылыкка печән әзерләп, утын әзерләп, бакча үстереп, җәй үткәне сизелми дә калды. Ярый, үсеп килүче ике уллары бар ярдәмгә. Әнә беренче кар да төшкәли җиргә... Рифаты, аллабирса, киләсе елга мәктәпне бетерә. Илфатның тагын ике ел укыйсы бар. Заманында гөрләп торган колхоз хуҗалыгы соңгы елларда таркалады.
    4269
    0
    58

Блоглар