23 октябрь 2019 яңалыклары

  • 23 октябрь 2019 - 19:52
    ТАШЛАНДЫК БАЛА
    Фәнис беркөн сменалап эшләгән эшеннән чыккач, кибеткә кереп, хатыны кушкан әйберләрне сатып алды да, ашыга-ашыга өенә атлады. Яшәгән йортына җитәрәк, аңа урам аша кемдер исеме белән дәште. Борылып караса, Фәнискә кулын болгый-болгый, ике еллап элек бергә эшләгән Фәһим басып тора.
    6952
    3
    131
  • 23 октябрь 2019 - 16:16
    БАШ ЭШЛӘТҮНЕҢ 39 ШӘП ЫСУЛЫ
    Бөтен кешенең дә акыллы буласы киләдер ул. Шуңа күрә башны яхшырак эшләтүнең 39 ысулы белән танышыйк әле, дуслар!
    651
    0
    0
  • 23 октябрь 2019 - 15:30
    КРАСНОЯРСК МӘКТӘБЕНДӘ КЫҢГЫРАУ УРЫНЫНА ЕГОР КРИД ҖЫРЛАРЫ ЯҢГЫРЫЙ
    Красноярск шәһәренең 32нче номерлы мәктәбендә гади кыңгырау шалтыравы урынына популяр җырлар яңгырый. Җирле ММЧ хәбәр иткәнчә, нинди җыр яңгыраячагын укучылар һәм укытучылар үзләре сайлый. 
    1096
    0
    2
  • 23 октябрь 2019 - 12:51
    КАЗАННЫҢ 19нчы ГИМНАЗИЯСЕНДӘ – ХАЛЫКАРА КОНФЕРЕНЦИЯ
    Бу көннәрдә Казанның 19 нчы гимназиясе халыкара масштабтагы мәйданчыкка әверелде. Биредә SWIFT инновацион белем бирү  мәктәпләре вәкилләре катнашында түгәрәк өстәл уза.
    614
    0
    0
  • 23 октябрь 2019 - 09:29
    ӘНИЛӘР КӨНЕНӘ ШИГЫРЬЛӘР
    Әни – кеше тормышындагы иң мөһим һәм кадерле кеше. Әниләргә багышлап күпме шигырьләр язылган да, күпме җырлар җырланган... Тик гел яңалары туа тора, чөнки әни кешегә күпме генә матур, җылы сүзләр әйтсәң дә аз булачак һәм хисләрне аңлатырга җитмәчәк...
    1542
    0
    2
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2526
    0
    15
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    667
    0
    1
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    589
    0
    5

Блоглар