23 октябрь 2019 яңалыклары

  • 23 октябрь 2019 - 19:52
    ТАШЛАНДЫК БАЛА
    Фәнис беркөн сменалап эшләгән эшеннән чыккач, кибеткә кереп, хатыны кушкан әйберләрне сатып алды да, ашыга-ашыга өенә атлады. Яшәгән йортына җитәрәк, аңа урам аша кемдер исеме белән дәште. Борылып караса, Фәнискә кулын болгый-болгый, ике еллап элек бергә эшләгән Фәһим басып тора.
    6983
    3
    131
  • 23 октябрь 2019 - 16:16
    БАШ ЭШЛӘТҮНЕҢ 39 ШӘП ЫСУЛЫ
    Бөтен кешенең дә акыллы буласы киләдер ул. Шуңа күрә башны яхшырак эшләтүнең 39 ысулы белән танышыйк әле, дуслар!
    671
    0
    0
  • 23 октябрь 2019 - 15:30
    КРАСНОЯРСК МӘКТӘБЕНДӘ КЫҢГЫРАУ УРЫНЫНА ЕГОР КРИД ҖЫРЛАРЫ ЯҢГЫРЫЙ
    Красноярск шәһәренең 32нче номерлы мәктәбендә гади кыңгырау шалтыравы урынына популяр җырлар яңгырый. Җирле ММЧ хәбәр иткәнчә, нинди җыр яңгыраячагын укучылар һәм укытучылар үзләре сайлый. 
    1116
    0
    2
  • 23 октябрь 2019 - 12:51
    КАЗАННЫҢ 19нчы ГИМНАЗИЯСЕНДӘ – ХАЛЫКАРА КОНФЕРЕНЦИЯ
    Бу көннәрдә Казанның 19 нчы гимназиясе халыкара масштабтагы мәйданчыкка әверелде. Биредә SWIFT инновацион белем бирү  мәктәпләре вәкилләре катнашында түгәрәк өстәл уза.
    631
    0
    0
  • 23 октябрь 2019 - 09:29
    ӘНИЛӘР КӨНЕНӘ ШИГЫРЬЛӘР
    Әни – кеше тормышындагы иң мөһим һәм кадерле кеше. Әниләргә багышлап күпме шигырьләр язылган да, күпме җырлар җырланган... Тик гел яңалары туа тора, чөнки әни кешегә күпме генә матур, җылы сүзләр әйтсәң дә аз булачак һәм хисләрне аңлатырга җитмәчәк...
    1608
    0
    2
Шәп укыла
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    964
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    519
    0
    4
  • 10 октябрь 2020 - 12:07
    «ДУСТЫМНЫ ӘТИ-ӘНИСЕ КЫЙНЫЙ» «Якын дустымны әти-әнисе кыйный. Алар начар гаилә түгел, эчмиләр, тартмыйлар, уңган, тырыш кешеләр. Ник алай эшләүләрен һич аңламыйм. Берәр эшне алар теләгәнчә башкармаса да, сеңлесе еласа да кыйныйлар икән. Кул күтәреп, кешене тәрбияләп булмый бит... Дустыма ничек ярдәм итим?»
    391
    0
    1

Блоглар