9 октябрь 2019 яңалыклары

  • 9 октябрь 2019 - 16:24
    ЮЛ ЧАТЫ
    Менә замана могҗизасы интернет дигәннәре авыл җиренә дә килеп җитте! Гөлфия анда бик озаклап утырырга мөмкинчелек тапмаса да, ара-тирә вакыт табып, бөтендөнья челтәренә кергәли башлады. Социаль челтәрләрнең берсендә үз сәхифәсен ачкан Гөлфия анда бергә укыган сыйныфташларын, ничә еллар буе күрмәгән дус-танышларын тапты.
    1316
    0
    12
  • 9 октябрь 2019 - 15:03
    БӨТЕН КӨННЕ БОЗА ТОРГАН ИРТӘНГЕ ГАДӘТЛӘР
    Иртәдән үк үзеңне дөрес дулкынга көйләү бик мөһим. Әмма әлеге гадәтләр безнең көнебезене боза да куя. “Көнем тагын мәгънәсез үтте”, дип борчылмас өчен без иртән башкара торган гадәтләрнең кайсыларыннан арынырга кирәк?
    268
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 14:56
    МӘКТӘПЛӘРДӘ ПИКНИКЛАР: ӘТИ-ӘНИЛӘР НИ УЙЛЫЙ?
    Көз көне пикниклар сезоны ябылса да, мәктәпләрдә аларны башлап кына җибәрәләр. Тышта һава торышы нинди булуы да комачауламый. Чөнки мәктәп ашханәләрендәге пикникларга җил, яңгыр, буран да киртә була алмый. Сүзем гадәти пикниклар турында түгел, ә укучыларның ата-аналарының мәктәп ашханәләрендә тукланып, аларга бәя бирүләре, диетологлар белән аралашуы турында.
    230
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 14:24
    НОЯБРЬДӘ НИЧЕК ЯЛ ИТӘЧӘКБЕЗ?
    Билгеле булганча, 4 ноябрьдә Россиядә халык бердәмлеге көне билгеләп үтелә. Шул уңайдан, россиялеләрне өстәмә яллар көтә.
    328
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 14:03
    «СӘЙЛӘН» ФЕСТИВАЛЕ ҖЫР ДӨНЬЯСЫН АЧА!
    «ШАЯН ТВ» каналында бара торган «Сәйлән» телевизион музыкаль проекты балалар өчен яңа дөньяны ача! Татар музыкасы дөньясын!
    274
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 09:10
    КАРИЕВ ТЕАТРЫНДА "ЙОМРЫБАШ" ПРЕМЬЕРАСЫ!
    “Йомрыбаш”! Кем ул? Нинди өмет-хыяллар белән яши?
    272
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 08:58
    НИ ӨЧЕН: ҖАН ИЯЛӘРЕ
    Ни өчен кешене яки хайванны чакканан соң умарта корты үлә? Ни өчен бүреләр циркта чыгыш ясамый? Ни өчен Бөтендөнья табигать фонды эмблемасында панда сурәтләнгән? Болар турында җан ияләренә багышланган бүгенге “Ни өчен?” рубрикасын укыгач белерсез
    293
    0
    0
Шәп укыла
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1406
    0
    12
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ) Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1211
    1
    8
  • 26 июнь 2020 - 10:30
    ЯШЬЛЕК ХАТАСЫ Лаеклы ялга чыгуына ике ел үтсә дә, Энҗе, һаман эшкә барасы булган кебек, һәр көн ашкынып иртә таңнан тора. Ничектер, көтеп алган лаеклы ялда үз җаена, салмак-тыныч кына яшәргә өйрәнеп китә алмый әле хатын. Башта бер-ике тапкыр, тиз-тиз киенеп, эшенә чыгып киткән чаклары да булган иде. Ишек төбенә барып җитеп, ире Расих туктаткач кына ушына килә иде элекке шәфкать туташы.
    800
    0
    11

Блоглар