26 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 26 сентябрь 2019 - 16:48
    КАЗАННЫҢ 2нче ТАТАР ГИМНАЗИЯСЕ ДӘРЕСЛӘРЕННӘН ОНЛАЙН ТРАНСЛЯЦИЯ
    Казан шәһәре Ш.Мәрҗани исемендәге 2нче татар гимназиясе үз инстаграм аккаунтында кайбер дәресләрдән онлайн трансляцияләр күрсәтә башлаган. Бу хакта “Татар-информ”га гимназия директоры Камәрия Хәмидуллина хәбәр итте.
    263
    0
    0
  • 26 сентябрь 2019 - 15:18
    НИ ӨЧЕН: ГАЛИҖАНӘП МУЗЫКА
    Бүгенге “Ни өчен?” рубркасын галиҗәнәп МУЗЫКАга багышлыйк әле, дуслар! Аны тыңлап моңаябыз, моңланабыз, кәефебезне күтәрәбез. Бигрәк тылсымлы көч бит  ул!..
    260
    0
    0
  • 26 сентябрь 2019 - 15:08
    ПЕРӘ
    Вәсил бүген дә иртә таңнан, әнисе урыныннан кузгалып кыштыр-мыштыр йөри башлауга ук, йокысыннан торып утырды. Әнә ул инде кичтән үк әзерләп куелган утыннарны мичкә тутырып, ут үрләтеп җибәргән, сыерны савып кереп, сөтен дә сөзеп куйган. Менә хәзер самавырга чиләктән су салыр, торбасына яңа өлгергән кузлы күмерләрне өстәп җибәрер. Мичтә дөрләгән ялкынга, самавыр торбасы «тәрәзәчек»ләреннән күз кыскан кузларга карап утырырга ярата ул. Улының иртәләрен әнә шулай онытылып, утларны күзәтеп утыруын әнисе сизми диярлек. Сизеп тә игътибар итмиме? Комачауламагач, ярый, утырсын инде, ихтыяры, дияме?
    3253
    1
    30
  • 26 сентябрь 2019 - 13:54
    КЫЗЫМ МИҢА СЕРЛӘРЕН СӨЙЛӘМИ
    «Кызыма 15 яшь. Соңгы вакытта үзгәрде дә куйды. Моңа кадәр минем белән дусларча аралашса, соңгы вакытта бер серен дә сөйләми башлады. Гаиләбез дә имин. Дус-тату яшибез, югыйсә. Ә кызым ни өчендер үз эченә бикләнде. Нишләргә дә белмим хәзер. Берәр начар компаниягә эләктеме әллә дигән уйлар күңелемә тынгы бирми! Кадерле «Ялкын» редакциясе! Берәр файдалы киңәш бирегезче, зинһар!» Лилия, Арча
    1012
    0
    0
  • 26 сентябрь 2019 - 11:55
    АЛМАЛЫ-ЛИМОНЛЫ КОМПОТ РЕЦЕПТЫ
    Дуслар, бу искиткеч тәме компот. Шушы компот белән бергә туңдырма кушып коктейль ясасаң, искиткеч чыга!
    651
    0
    0
  • 26 сентябрь 2019 - 10:34
    КЫҢГЫРАУ УКЫТУЧЫ ӨЧЕН ДИГӘН КАГЫЙДӘ ЮК!
    Новосибирск өлкәсе прокуратурасы мәктәпләрдәге "кыңгырау укытучы өчен генә" дигән кагыйдәне тыйды. Прокуратура фикеренчә, сыйныфтан укытучы ризалык биргәннән соң гына чыгып китә алу мөмкинлеге укучыларның дәресләр арасында ял итү хокукын боза.
    307
    0
    1
Шәп укыла
  • 13 июль 2020 - 15:26
    КИЛЕН КЫЗЫМ Өченче улы алып кайткан киленен Хөршидә беренче күрүдән үк ошатмады. Төскә-биткә матур, тыйнак холыклы күренсә дә, кайнана кеше Әлфинурның килешсез якларын гына күрде. Битенә бәреп әйтмәсә дә, кодагые туйга алып килгән чәкчәктән башлап, яшь киленнең нәсел-ыруына хәтле ахирәтләре, күршеләре белән тикшерде.
    1881
    0
    10
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1224
    0
    13
  • 15 июль 2020 - 17:52
    ГАДИЛЕКНЕҢ ГАЕБЕ БАРМЫ? Айдар Лилияне танымады. Әмма аның сылулыгымы, серле матурлыгымы ирне үзенә әсир итте. Карашында да аңлатып бетергесез нур, яктылык бар төсле. Шул ук вакытта башкалардан әллә ни аерылмый да кебек. Бары тик якын туганың, кадерле кешең кебек кенә нигәдер. Могҗиза диярсең.
    1147
    0
    8

Блоглар