19 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 19 сентябрь 2019 - 16:58
    ДЕПРЕССИЯГӘ УРЫН ЮК: ИЛҮЗӘ ҺӘМ РИНАТ ГАЛИӘХМӘТОВЛАРДАН ЛАЙФХАКЛАР!
    – Тормышта депрессиягә урын калырга тиеш түгел. Урамда кышмы, язмы, көзме – мөһим түгел. Рәхәт һәм күңелле, һәр мизгелнең тәмен белеп яшәргә кирәк.
    656
    0
    6
  • 19 сентябрь 2019 - 16:46
    ТАШЛАНДЫК ЗАВОДТА – URAM FEST
    21-22 сентябрьдә Петцольд заводы территориясендә (Габдулла Тукай урамы, 97) URAM FEST урам культурасы фестивале узачак. Фестиваль программасында:
    351
    0
    0
  • 19 сентябрь 2019 - 16:12
    СОҢГЫ АУ (икенче өлеш)
    Мөсәллим карт урманга җитеп килә иде инде. Ләкин барган саен адымын тизләтергә тырышса да, юл һаман кыскармады. Яшь чагында бер-ике атлауда килеп җитә торган урман авызы әйтерсең лә, ниндидер бәла буласын сизенгәндәй, куенына эскертләрен җыеп яткан кыр артынарак чигенә иде. Шул кыр уртасындагы ялгыз ка- рагайга җиткәч, Мөсәллим карт тәмам хәле беткәнлеген, башка бер адым да атлый алмаячагын аңлады. Агач төбендәге куе чирәмлеккә авып, чалкан тәгәрәде. Күк һаман төссез һәм җансыз иде. Карагайның сирәк-мирәк яфраклары арасыннан ник бер сыңар болыт кисәге агып чыксын!
    1020
    0
    3
  • 19 сентябрь 2019 - 15:57
    КИТАПНЫ МӘҖБҮРИ ЯРАТТЫРЫП БУЛАМЫ? (ӘТИ-ӘНИЛӘРГӘ КИҢӘШЛӘР)
    “Хәзер бөтен яшьләр телефонда шууу-ууу-ууул... Менә безнең заманда...” Таныш сүзләр, әйеме? Әйе, чыннан да, хәзер бөтен яшьләр телефонда. Һәм бу инде табигый: алар телефон аша аралаша, мәгълүмат эзли, белем ала... Нәрсә дә булса эшли, тик һәрхәлдә укымый инде. Ничек итеп яшүсмерләрне китап укырга, юк, китапны яратып укырга өйрәтергә соң?
    429
    0
    0
  • 19 сентябрь 2019 - 15:35
    КИЛЕШКӘННӘР: “ОФЛАЙН”, “БЛОГЕР”, “ТРОЛЛИНГ” СҮЗЛӘРЕН ДӨРЕС ЯЗА БАШЛАЯЧАКЛАР
    21нче гасыр сүзләре, неологизмнары, шулкадәр тиз үзгәрә ки, аларны кулланып кына өлгер. Тик сөйләшү – бер, ә язу – бөтенләй икенче нәрсә. Еш кына трендлы сүзләрне ничек дөрес язарга белми аптырыйсың. Ниһаять, лингвистлар да кайбер сүзләрнең дөрес язылышы турында уртак фикергә килгән.
    342
    0
    0
  • 19 сентябрь 2019 - 12:11
    ИҢ ТӘКӘББЕР КЕШЕЛӘР КАЗАНДА ЯШИ?
    Россиядә иң тәкәббер кешеләр Воронеж, Санкт-Петербург һәм Казанда яши икән! Zoom Market агентлыгы оештырган сораштыру нәтиҗәләре шундыйрак. 
    383
    0
    0
  • 19 сентябрь 2019 - 10:38
    КАЗАНДА БЕРЕНЧЕ КАР!
    Шәһәрдән салкын циклон киткәнче, Казанда һава температурасы кимегәннән-кими барачак, ә бу атна азагында исә, юеш кар явуы да көтелә. Бу турыда КФУ профессоры Юрий Переведенцев хәбәр итә. 
    479
    0
    0
  • 19 сентябрь 2019 - 09:34
    ГИДРОМЕТЦЕНТР ШТОРМ ТУРЫНДА КИСӘТӘ!
    Татарстанда төнлә һәм көндез 19нчы сентябрьдә һава торышы бозылырга мөмкин. Бу турыда Татарстан Республикасы Гидрометцентры хәбәр итә. 
    434
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1345
    0
    6
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    457
    0
    0
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    429
    0
    0

Блоглар