29 август 2019 яңалыклары

  • 29 август 2019 - 15:08
    30 АВГУСТ – БӘЙРӘМ ПРОГРАММАСЫ
    Белмәсәгез, белегез: 30 август – Республика һәм шәһәр көне. 1990 елда бу көнне республиканың Югары Советы Татар ССРның дәүләт суверенитеты турында декларация кабул итә. Шул уңайдан башкалабыз Казанда төрле чаралар уза.
    152
    0
    0
  • 29 август 2019 - 14:43
    СТУДЕНТЛАР ӨЧЕН – БЕЛЕМ БИРҮ КРЕДИТЛАРЫ
    Россиядә университет, институтларда укуга түләү өчен янәдән белем бирү кредитларын бирә башладылар. Бу – Фән һәм югары белем министрлыгының “Сбербанк" оешмасы белән берлектә булдырылган проекты.
    116
    0
    0
  • 29 август 2019 - 14:21
    НИ ӨЧЕН ТЕШ ЧИСТАРТКАННАН СОҢ РИЗЫК ТӘМЛЕ ТҮГЕЛ?
    “Ни өчен?” рубрикасын дәвам итәбезме, дуслар? Ни өчен теш пастасы 3 төрле төстә? Хәзер беләбез.
    133
    0
    0
  • 29 август 2019 - 13:25
    WORLDSKILLS KAZAN 2019 ВОЛОНТЕРЛАРЫ – СЕЗ ИСКИТКЕЧ!
    Казандагы эшче профессияләр буенча 45нче WorldSkills дөнья чемпионаты кемнәрдән башка уза алмас иде? Әлбәттә, беренче ярдәмчеләрдән – волонтерлардан башка аны күз алдына да китереп булмый. “Кая керегә?”, “Ничек барырга?” “Теге яки бу компетенция мәйданчыгын кайдан табарга?”, “Ашау урыннары кайда?” – бу һәм башка меңләгән сорауларга тиз генә җавап таба алучылар, һәрвакыт ярдәмгә әзер булучылар да алар бит!
    107
    0
    0
  • 29 август 2019 - 11:44
    РӨСТӘМ МИҢНЕХАНОВ – ЛЭЙНАНЫҢ ФАНАТЫ?
    Татарстан Республикасы Президенты Рөстәм Миңнеханов үзенең инстаграм битендә "Малай на белом Барсе" хитының авторы, яшь җырчы  Лэйнаның музыкаль пикнигыннан видео кертте.
    181
    0
    1
  • 29 август 2019 - 10:00
    ЙОЛДЫЗ
    Үлем чигенә килеп баскач, әлләни китәсе дә килеп тормый икән шул... Ул бит күршедәге кибеткә кереп чыгу гына түгел...Әнә бит нинди дөнья кала... Үзенең бетмәс-төкәнмәс утлары белән шул ук күкне хәтерләтүче олы бөтен шәһәр кала!.. Әйбәтме, начармы – кешеләр кала... Тегендә нинди икән соң алар? Шундый ук шәфкатьсез, астыртын һәм вәгъдәсезме? Әллә барысы да, илаһи-изге фәрештәләр сыман, изге затлар гына микән?
    1318
    0
    10
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5283
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4742
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4325
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0