14 февраль 2019 яңалыклары

  • 14 февраль 2019 - 16:57
    Тормышта кирәге чыгар
    Бу елны призедентыбыз “Эшче һөнәрләр елы” дип игълан иттте. Чыннан да, эшче куллардан башка илне ныгытып булмый. Ә һөнәргә бала чактан ук өйрәтергә кирәк. Шулай уйладым да, китапханәгә балаларны чакыр...
    156
    0
    0
  • 14 февраль 2019 - 14:44
    «КАДРЛАР РЕЗЕРВЫ»НА ЭЛӘГӘСЕҢ КИЛӘМЕ?
    Яшь вакыттан ук түрә кәнәфиенә ирешү мөмкин хәлме? “Кадрлар резервы” проектында катнашканнарның күбесе бу сорауга “әйе” дип җавап бирер. Чөнки нәкъ менә әлеге конкурс түрә булып, зур урыннарда эшләүгә...
    77
    0
    0
  • 14 февраль 2019 - 08:48
    КИТАП БҮЛӘК ИТӘ ТОРГАН КӨН
    Ә син беләсеңме, 14нче февраль Гашыйклар көне генә түгел, Халыкара китап бүләк итү көне дә икәнен? Әгәр "валентинка" урынына китап бүләк итсәң  - икеләтә бәйрәм ясарсың кадерле кешеләреңә. Бәйрәм...
    106
    0
    0
  • 14 февраль 2019 - 07:14
    МӘХӘББӘТ: БЕР СҮЗ ЭЧЕНДӘ ЧИКСЕЗ ГАЛӘМ
    Бүген – Гашыйклар көне. Кемнәрдер аны Изге Вәли көне дип тә атый. Ничек кенә аталмасын, гашыйклар – бу көнгә аеруча зур игътибар бирә. Язучы, җырчы, шагыйрьләр мәхәббәткә дан җырлый. Мәхәббәт – дөньян...
    167
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5060
    2
    80
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4611
    3
    69
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4273
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    506
    0
    0