11 февраль 2019 яңалыклары

  • 11 февраль 2019 - 15:15
    ФӘННӘН КУРЫКМА!
    11 февраль – Халыкара фәндәге кызлар һәм хатын-кызлар көне. Рәсми саннар күрсәткәнчә, хатын-кызлар өчен фән өлкәсендә бакалавр, магистр һәм доктор дәрәҗәсен алу мөмкинлеге 18, 8 һәм 2 процент икән....
    146
    0
    0
  • 11 февраль 2019 - 15:03
    КИЛӘЧӘК ҺӨНӘРЛӘРЕ: ИСЕМЛЕК
    Бүген ихтыяҗ булган профессияләр иртәгә үлегә әверелергә мөмкин. Шуңа да “киләчәктә һөнәрле булыйм” дисәң, алдагысын карап эш итәргә кирәк. “Сколково” бизнес-мәктәбе һәм Стратегик инициативалар агентл...
    87
    0
    0
  • 11 февраль 2019 - 12:19
    "ЖИЛ ГЕНӘ" ДИМӘ!
    Сәяхәт, дигәч, никтер күз алдына чит илгә барып кайту килә. Юк, шул менә! Сәяхәт итү өчен очкыч яки поездга утырып, дөньяның теге читенә барырга кирәкми. Үз авылың, шәһәрең урамына чыгу да җитә. “Анда...
    134
    0
    0
  • 11 февраль 2019 - 11:07
    "Еллар аша кыйммәтен җуймаган якут"
    Якутлар табыладыр вакыт белән, Вакытлар табылмыйдыр якут белән... Габделҗәббар Кандалый Г. Кандалыйның бу сүзләреннән чыгып, шуны әйтәсем килә, вакытлар үтеп тә үзенең кыйммәтен югалтмаган хезмәтлә...
    168
    0
    0
  • 11 февраль 2019 - 09:58
    2019: ЯШЬЛӘРНЕ НИ КӨТӘ?
    2018 ел Казан һәм тулаем Республика өчен үтә дә уңдырышлы булды дияргә тулы нигез бар. Ә менә 2019 ел нинди булыр икән. Безне бигрәк тә яшьләр сәясәте һәм спорт өлкәләре кызыксындыра. Узган елда Та...
    104
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5284
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4743
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4325
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0