29 июль 2016 яңалыклары

  • 29 июль 2016 - 20:57
    АНИМЕ ЯРМИНКӘ TOKI-TOKI
    Кайчан: 31 июль, 16:00 Кайда: Чаллы шәһәре, КАМАЗ Мәдәният Сарае, Тынычлык проспекты, 87/22 Яраткан аниме геройларыгыз сурәте төшерелгән биштәр, кошелек, телефон тышчасы, брелок, плакатлар һәм баш...
    77
    0
    0
  • 29 июль 2016 - 20:43
    БУЯУЛАР ФЕСТИВАЛЕ
    Кайчан: 30 июль, 16 сәгатьтә Кайда: Юркин Парк, Х.Ямашев проспекты, 115А Телефон: +7 (986) 918-91-52 Керү: ирекле Фестивальнең төп традициясе - бер-береңне төсле тәмләткечләр, җиңел юыла тор...
    85
    0
    0
  • 29 июль 2016 - 20:32
    КАЗАНСУ БУЕНДА КИЧКЕ КИНО
    Кайчан: 30 июль, 6 август, 20:00 сәгатьтә Кайда: "Казан" Гаилә үзәге янында, Сибгать Хәким урамы, 4 Керү: ирекле Июль аеның һәр шимбә кичендә Казансу ярына килеп, чирәмгә утырып, яраткан кешеге...
    62
    0
    0
  • 29 июль 2016 - 20:15
    ОТКРЫТКА ЯСАП, БҮЛӘК ОТ!
    Татарстан яңа акция игълан итә: Республикаңа атап, открытка яса һәм бүләк от. Беренче открыткалар инде «Санта» лагеренда ясалган. Бу лагерьда ял итүче малайлар һәм кызлар янына кунакка «Татарстан кома...
    72
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    4786
    2
    71
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4433
    3
    66
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4168
    2
    45

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    472
    0
    0