4 февраль 2016 яңалыклары

  • 4 февраль 2016 - 17:58
    "САК БУЛЫГЫЗ! ГРИПП!"
    Грипптан сакланыгыз, дуслар! https://youtu.be/KzB2KDHdgz8
    359
    0
    0
  • 4 февраль 2016 - 15:38
    "ТАТАРЛАР ФИЛЬМ ТӨШЕРӘ БЕЛӘМЕ?"
    2016 нчы елның 5 нче мартында «Мир» кинотеатрында яшь татар режиссеры Гаяр Нуримановның тулы метражлы фильмы тәкъдим ителәчәк. «Мәхәббәт - йөрәк эше» дип аталучы әлеге фильм күпләрнең күңеленә хуш кил...
    296
    0
    0
  • 4 февраль 2016 - 15:11
    "ҖӘЛИЛНЕ ИСКӘ АЛЫЙК"
    Дуслар,  без «Җәлилне искә алыйк» исеме астында яңа флешмоб башлап җибәргән идек. Муса Җәлил туган көненә ике атнадан да әзрәк вакыт калып бара. Шагыйрьнең иҗатын яратучы һәркем аның шигырьләрен ук...
    230
    0
    0
  • 4 февраль 2016 - 12:38
    "КАЗАНДА МӨҺИМ ЧАРА"
    3-7 нче гыйнвар көннәрендә Казан шәһәре "Гимнастика үзәге" спорт комплексында гимнастика буенча Россия беренчелеге ярышлары уза. Ярышта Россия Федерациясенең төрле өлкәләреннән 100гә якын иң көчле...
    377
    0
    0
  • 4 февраль 2016 - 11:08
    "СОЗВЕЗДИЕ-ЙОЛДЫЗЛЫК" ЯКТЫЛЫГЫНДА"
    «Созвездие-Йолдызлык» бәйгесе яңа сезонын башлап җибәрде. Бүген, ягъни 4 нче февраль көнне «Татар-информ» мәгълүмат агентлыгында «Созвездие-Йолдызлык» бәйгесенә  багышланган махсус пресс-конференция...
    199
    0
    0
  • 4 февраль 2016 - 09:04
    "КАМАЛ ТЕАТРЫ БӘЙРӘМГӘ ЧАКЫРА"
    Ватанны саклаучылар һәм Халыкара хатын-кызлар көннәре уңаеннан Г.Камал исемендәге Татар дәүләт Академия театры тамашачыларына бүләк әзерләде – 20-23 февраль һәм 5-8 март көннәрендә 12 спектакль күрсәт...
    210
    0
    0
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    964
    0
    4
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    816
    0
    2
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    765
    0
    0

Блоглар