1 февраль 2016 яңалыклары

  • 1 февраль 2016 - 17:14
    "КӨТЕЛГӘН КУНАК"
    Дуслар, сезгә бер бик кызыклы һәм эчтәлекле әңгәмә тыңларга тәкъдим итәбез! Һич үкенмәссез! [audio mp3="http://yalkyn.com/wp-content/uploads/2016/02/CHakyrylgan-kunak-Ruhiya-Ahunzhanova.mp3"][/audi...
    242
    0
    0
  • 1 февраль 2016 - 16:00
    "ШАЛЯПИН ИСТӘЛЕГЕНӘ БАГЫШЛАНА..."
    13 нче февраль республикабыз һәм башкалабыз өчен гаять мөһим дата. Быел 13 нче февраль Шаляпинны искә алу белән тарихка кереп калачак.
    237
    0
    0
  • 1 февраль 2016 - 14:08
    "ЧЕМПИОННАР ӘЛКИДӘ ТӘРБИЯЛӘНӘ"
    Татарстанда беренче тапкыр кече яшьтәге спортчылар арасында көрәш буенча ярышлар узды.  30 нчы гыйнвар көнне Әлки районы Базарлы Матак авылында Кече яшьтәге спортчылар арасында көрәш буенча беренче...
    199
    0
    0
  • 1 февраль 2016 - 11:21
    "ҖӘЛИЛНЕ ИСКӘ АЛЫЙК"
    Муса Җәлил туган көненә 15 көн калды. Шагыйрьнең иҗатын яратучы һәркем аның шигырьләрен укый. Дустым, син дә безгә кушыл! Үзеңнең шигырь укыганыңны видеога төшереп, безгә юлла. https://youtu.be/IO8...
    260
    0
    0
  • 1 февраль 2016 - 09:00
    "КОНДРАТЬЕВ БЕЛӘН ЭШЛЕКЛЕ СӨЙЛӘШҮ"
    29-нчы гыйнвар көнне, «Байтик» сәламәтләндерү үзәгендә XV Республикакүләм әйдаманнар осталыгы «Әйдаманнар мәктәбе 2016» бәйгесендә «Бердәм Россия» башкарма комитетының җитәкчесе, Татарстан Республикас...
    206
    0
    0
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    962
    0
    4
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    815
    0
    2
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    763
    0
    0

Блоглар