2 декабрь 2015 яңалыклары

  • 2 декабрь 2015 - 17:16
    "КАДРОВЫЙ РЕЗЕРВ" СТАРТ АЛА"
    2015 нче елның 2-6 нчы декабрь көннәрендә Татарстанда «Кадровый резерв» Республикакүләм проектының сайлап алу туры узачак. Быелгы проектта катнашу өчен 1037 гариза килгән. Гариза җибәрүчеләр 16 яшьтән...
    89
    0
    0
  • 2 декабрь 2015 - 15:51
    "АНТАРКТИДА - 100» СӘЯХӘТЕ НӘТИҖӘСЕ НИНДИ?"
    Әлмәт шәһәрендә урнашкан Казан кафедраль соборында Антон Райхштатның шәхси күргәзмәсе дәвам итә. «Антарктида-100»: путешествие Казанской иконы Божьей Матери на край света» дип исемләнгән әлеге проект...
    75
    0
    0
  • 2 декабрь 2015 - 14:16
    "АКЫЛ ФАБРИКАСЫ"
    "Акыл фабрикасы” мәктәбе, "Тарих һәм туризм" юнәлеше, 20 регион һәм 3 чит ил, лекцияләр һәм ворк-шоплар, иҗтимагый сратегик сессия "Татар туристик маршрутлары" 3-6 декабрь көннәрендә "Акыл фабрикас...
    109
    0
    0
  • 2 декабрь 2015 - 12:13
    "ҺӨНӘР" ФЕСТИВАЛЕНДӘ PRO/ХӘРӘКӘТ КОНКУРСЫННАН СПЕКТАКЛЬ ЭСКИЗЛАРЫ КҮРСӘТЕЛӘ"
    7-13 декабрьдә Казанда үтүче "Һөнәр" VII Бөтенроссия яшь режиссура театр фестивале кысаларында PRO/ХӘРӘКӘТ 2015 конкурсыннан эскиз эшләр тәкъдим ителә. Эскизлар 9-13 декабрьдә "Угол" иҗат лабораторияс...
    116
    0
    0
  • 2 декабрь 2015 - 10:11
    "СӘЛӘТ" ӨЧЕН МӨҺИМ ҖИҢҮ"
    Тимур Сөләйманов: «Сәләт» өчен бу җиңү бик мөһим дип саныйм!» «Сәләт» яшьләре төшергән «Believe in yourself!» («Үзеңә ышан!») фильмы III халыкара Босфор фестиваленең кыскаметражлы фильмнар номинаци...
    72
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2909
    3
    32
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    2683
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1785
    2
    33

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    50
    0
    0