30 октябрь 2015 яңалыклары

  • 30 октябрь 2015 - 16:45
    "НАРКОМАН ЮЛЫ ТӘМӘКЕДӘН БАШЛАНА"
    90нчы елларда күбрәк үсмерләр һәм яшьләр арасында таралган чир бүген урта буынны кырып бара. Ул вакытта олыларның игътибары һәм тәрбиясе җитмәү сәбәп булса, бүгенге авырулар ‒ бу юлга аңлы рәвештә бас...
    264
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 14:24
    "МӘСКӘҮНЕ ЯРАТКАННАРГА БУШЛАЙ СӘЯХӘТ"
    Татарстан Республикасында Мәскәү көннәре кысаларында «Корстон» комплексында "Моя любимая Москва" онлайн-бәйгесе җиңүчеләрен бүләкләү тантанасы узды.  Җиңүчеләрне Милли сәясәт һәм регионара бәйләнеш Ид...
    229
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 13:31
    "ТАТАРСТАН КОРРУПЦИЯГӘ КАРШЫ НИЧЕК КӨРӘШӘ?"
    2015нче елның 30нчы октябрендә 13.00да «Казанский педагогический колледж» базасында "Честный Татарстан" дип исемләнгән Коррупциягә каршы Республикакүләм интеллектуаль турнирның ачылу тантанасы узачак....
    180
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 11:40
    "КАЗАН КРЕМЛЕНДӘ ЗУР ЯҢАЛЫК!"
    30нчы октябрь көнне 15.00да Казан Кремлендә, Татарстан дәүләт тарихы музеенда үзенчәлекле күргәзмә ачыла. Күргәзмә авторы - Ю.В.Павлов. Павлов лак ярдәмендә миниатюралар ясавы белән аерылып тора.
    254
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 11:00
    "КАЗАНДА - ПОЛЬША КИНОСЫ КӨННӘРЕ"
    5-8нче ноябрь көннәрендә «Мир» кинотеатрында Польша киносы көннәре узачак. Польша киносы көннәре кысаларында Казанга Польшаның танылган режиссеры Кшиштоф Занусси да килер дип көтелә. Польша кино...
    186
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 10:20
    "ЗИЛАНТКОН" ҮЗӘГЕ КӨЗГЕ КАНИКУЛЛАРНЫ УЗДЫРЫРГА БУЛЫША"
    "Зиланткон" балалар эшчәнлеге юнәлеше остаханәләр һәм катнашучылар өчен яңа мөмкинлекләр булдыра. "Зиланткон" кысаларында булачак беренче чара - Антон Райхштатның фотокүргәзмәсе. Күргәзмәдә тәкъдим...
    274
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1553
    0
    6
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    528
    0
    0
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    484
    0
    0

Блоглар